Кошик
1175 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

Коноплянська 18/1, 04074, Київ, Україна
+380 (66) 960-01-01
+380 (63) 960-01-01
Інтернет магазин

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення та обмін товарів НАЛЕЖНОЇ якості: Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», кожен покупець має право на повернення або обмін товару належної якості. До товарів належної якості відносяться ті види продукції, які не мають слідів використання, зберегли свій товарний вигляд, упаковку, ярлики, а також відповідає іншим вимогам, встановленим для цієї категорії продукції та умовам договору із споживачем. Для повернення товару обов'язково мати розрахунковий документ, виданий під час купівлі. Поверненню у встановлений термін підлягають рулонні та пакувальні товари. Підставою для повернення може бути: • низька якість товару; • невідповідність кольорової гами, комплектації чи інших параметрів, зазначених у каталозі; • товар відповідає заявленим характеристикам виробника. Повернення та обмін товарів НЕНАЛЕЖНОЇ якості: Можливе повернення та обмін товарів неналежної якості, виняток становлять так звані відрізні матеріали, до яких також належать мірні килимові вироби (ковролін, лінолеум, килимові доріжки). Дане положення регулюється списком товарів, які не підлягають поверненню (обміну), затвердженим постановою Кабінету Міністрів № 172 від 19.03.1994 р. Згідно з постановою Кабінету Міністрів № 172 від 19.03.1994 року "Про неможливість повернення замовлень", мірні килими лінолеум, килимові доріжки) поверненню не підлягають. Товари з цього списку обміну та поверненню не підлягають, за винятком випадків, обумовлених між продавцем та покупцем у письмовій формі. Терміни, умови та порядок повернення товарів належної та неналежної якості: Повернення товару належної якості можливе протягом 14 днів, починаючи від наступного дня купівлі. Якщо на момент повернення товару у зазначений термін ідентичного товару немає в наявності: • покупець має право придбати інші товари із перерахуванням вартості; • може повернути повну вартість купленої продукції; • здійснити обмін при першому надходженні даного товару. До товарів неналежної якості належить продукція, яка протягом гарантійного терміну виявлено істотні недоліки. Повернути товар ви можете, зателефонувавши нам за телефонами: +380 (44) 333-87-14, +380 (63) 960-01-01, +380 (66) 960-01-01 або відправивши посилку на склад, що вказаний у транспортній накладній. Подальше повернення коштів та їх терміни провадиться за погодженням з провідним менеджером компанії та займають не більше 10 робочих днів.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner